Monday, October 6, 2014

Istanbul
















4 comments:

  1. Ma olen Maria USA, mul oli probleem mõeldav ja laager lapsed pärast 11aastat abielu, ma olen olnud mitu haigla, kuid ei saa ette kujutada, kuni ma nägin tunnistust Internetis, kuidas Dr Adeleke aidata ühel daam oma juured ja ürdid siirupit.. Ma võtsin temaga ühendust ilma kahtluseta ja ta ütles mulle kõik, mida ma pean tegema, mida ma tegin, et minu suurim üllatus, ma jäin rasedaks lühikese aja jooksul ja ma olen nii rõõmus, et öelda kõigile, et ma olen laste ema. Ta on Jumal saatis nii teha temaga ühendust iga probleem (aoba5019@gmail.com) või võtke teda WhatsApp: + 27740386124  

    ReplyDelete
  2. Veidi aega tagasi läksime mu poiss-sõbraga lahku, olin laastunud, läksin veebi ja leidsin mõned tunnistused armuratta dr Fayosa kohta, kes aitas mõnel inimesel oma armastajaid tagasi tuua, arvasin, et see oli algul pettus, kuid selle kohta lähemalt lugedes otsustasin seda proovida, võtsin ühendust dr Fayosaga, et aidata mul endine poiss-sõber uuesti kokku viia ja ta ütles mulle, et ma peaksin ootama, kuni mu poiss minu juurde tagasi tuleb 48 tunni jooksul pärast loitsu tegemist Järgmisel päeval saatis mu poiss-sõber mulle palve, et võtaksin ta tagasi. Nüüd oleme jälle koos ja oleme jälle õnnelikud. Kui ma neid tunnistusi ei näeks, poleks ma kunagi teadnud, et midagi sellist on võimalik, sellepärast otsustasin minu ütluste jagamiseks, et keegi teine, kes seda vajab, saaks temaga ka ühendust võtta. Pole mingit hirmu, pettust ega midagi, võtke temaga ühendust e-posti aadressil: Fayosasolusionhome@gmail.com või Whatsapp +2348151918774

    ReplyDelete
  3. Tere, kõik olen siin, et anda tunnistusi selle kohta, kuidas mu mees jättis mind oma endise naise juurde. See oli vaid 3 aastat meie abielust. Kõige valusam oli see, et olin rase meie esimese lapsega. Ma tegin kõik endast oleneva, et teda tagasi tuua, kuid kõik oli asjata, tahtsin teda nii väga tagasi armastuse tõttu, mis mul tema vastu oli, palusin kõigega, andsin lubadusi, kuid ta keeldus, selgitasin oma probleemi sõbrale ja ta soovitas mul pigem pöörduda loitsuratta poole, mis võiks aidata mul loitsu tema tagasitoomiseks, mul ei olnud muud võimalust kui proovida. Sõnumisin loitsukese nimega Dr Fayosa ja ta kinnitas mulle, et pole probleem ja et 48 tunni pärast on kõik korras, ta loitsis ja üllataval kombel 48 tundi hiljem helistas mu mees mulle ja palus vabandust kõige eest, mida ta tegi, ma olin nii üllatunud, et ta helistas mulle ja ütles, et tal oli kõigest nii kahju see oli juhtunud ja ta tahtis, et ma tema juurde tagasi tuleksin, ma w nii õnnelik ja läksin tema juurde, nii hakkasime taas õnnelikult koos elama, tänu dr Fayosale, kes soovitan kõigil sama probleemiga ühendust võtta, võtke ühendust dr Fayosaga. E-posti aadress on (Fayosasolusionhome@gmail.com) või otse whats-app +2348151918774

    ReplyDelete
  4. MY Name Hanna Rosin, form, (USA) After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. i tried to be strong just for the kids but i could not control the pains that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because i was really in love with my husband. Every day and night i think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and i needed help, so i searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Osasu can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and i did it then he did a Love spell for me. 28 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pain he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it were before, All thanks to Dr Osasu . he is so powerful and i decided to share my story on the internet that Dr. Osasu real and powerful spell caster who i will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact
    Call/WhatsApp: +2347064365391
    Email: drosasu25@gmail.com

    ReplyDelete