Monday, August 25, 2014

Must raamat

"Ma armastasin ujumisriiete õlapaelte jälgi sinu seljal (selle trikoo olid sa laenanud oma emalt), armastasin vaadata, kuidas sa hajameelselt juukseid läbi sõrmede libistad, kui oled närvis, kuidas filtrita sigarette suitsetades pöidla ja keskmise sõrmega keelelt tubakapuru nopid, kuidas sa kinos filmi vaadates suu avad, kuidas sul raamatut lugedes on alati käepärast taldrik pähkleid ja röstitud kikerherneid, mida ja hajameelselt suhu pistad; mulle meeldis, kuidas sa kaotasid pidevalt oma võtmeid ja kuidas kissitasid lühinägelikult silmi, kuid ei olnud mitte mingil juhul nõus tunnistama, et sa ei näe hästi. Ma armastasin sind ja muretsesin, kui sa kõndisid teisele poole teed ja jäid vaatama mingit kauget nähtamatut punkti, süvenenuna oma mõtetesse. Ma kartsin, aga ka armastasin sinu ideid, nii neid, mida sa mulle avaldasid, kui ka neid, mida ma ei osanud isegi aimata!"


No comments:

Post a Comment